kuvia ,

Ratsu Rohan

4/15/2013 07:03:00 ip. Siri 3 Comments

Herra Rohanin selkä on nyt pienellä ratsastajalla korkattu.
Ens kesänä ehkä jo uskallan mäkin.
Kiva äiti -heittää nyt lapsensa ekana varsan selkään.
No en olisi tätä tietenkään tehnyt ellen olisi ollut varma siitä, 
että Rohan kestää sen kuin mies (lähinnä siis sen pää kestää).
Ensin vähän kurkisteltiin selän yli niin, että kannattelin Laraa mun käsien varassa.
Poika ei edes väistänyt kun likan lopulta sen selkään nakkasin. 
Korvat vaan pyöri ees taas, 
miks toi rapsuttaa mua kaulasta, miks se puhuu noin paljon, mikä juju tässä nyt on.. 
...no mutta mitä mammahan tarjoaa samalla porkkanaa.
Tääkö nyt on sitä miksi mun pitää isona tulla?
Ratsu Rohaniksi :)

Mun vauvoista on tullu jo isoja, yhyyy...

You Might Also Like

3 kommenttia :

  1. Hyvä te ja pikku-Rousku!! Mäkin olen käynyt pari viikkoa sitten Salaman selässä istumassa (10sek), tyyppi söi vain heiniä ja ihmetteli, mitä toi nyt taas kehuu niin paljon... :D

    Syksyllä ajateltiin ottaa sitten ensimmäiset käyntiaskeleet ratsastajan kanssa. Miten ne noin äkkiä kasvaa...

    VastaaPoista
  2. Hieno pikkumies! Ja rohkea kuski ;)

    VastaaPoista
  3. Moi!
    Tosi yksinkertaisen kaunis ja täysin omaa laatuaan oleva blogi sulla! Liityin lukijaksi. :--)

    Käyhän toki vilkaisemassa meidän blogia:
    http://sadetakinsuojassa.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Ole hyvä ja kommentoi tähän :) Kommentit näytetään hyväksymisen jälkeen.