ajo ,

Valhallan Nemo neljä vuotta

5/12/2017 01:58:00 ip. marjo 1 Comments


Kaunis rakas Nemo - ensimmäinen oma hevoseni ja ensimmäinen oma kasvattini.

Voi että, mulla olisi vaikka mitä kirjoiteltavaa ja vaikka kuinka paljon ihania kuvia käsiteltävänä, mutta kun ei vaan kerkiä! Ihana Virpi (muistatte ehkä viime kesältä?) on käymässä Suomessa kotoaan Espanjasta, ja on nyt käynyt tallilla minun apunani koko tämän viikon. Minähän olen ottanut tästä kaiken ilon irti ja istuttanut Virpiä milloin hevosen selkään, milloin kävelemään pellolle ajo-ohjien päähän ja milloin narun varteen.

Harvinaista luksusta tämä onkin saada joku hevosista ymmärtävä ja Nemon kanssa hienosti toimiva ihminen avustamaan, ja paljon mieluummin kuvaan omaa hevostani kuin olen sen kanssa itse kuvissa - jos valita pitää. Olen suorastaan nautiskellut ja ihaillen katsellut Nemoa, kun olen päässyt sitä kauempaa seuraamaan tositoimissa :)

Onhan siinä joo paljon vielä tekemistä monessakin mielessä, mutta tällä hetkellä hän on nelivuotiaaksi juuri passeli, enkä voisi olla tyytyväisempi tuohon elikkoon. Vaikka vähän teini välillä onkin :D

Muutama kuva maistiaiseksi tämän viikon touhuista:

Ratsureima lumisateessa lenkillä.

Maastopuksutin terhakkaana.

Tukka pois silmiltä ja peltoa kuohkeaksi!

Energiaa on taas löytynyt vallan kiitettävästi,
harvinaista saada näin terhakkaita kuvia tästä hevosesta ♥  
Ja nyt lähden tallille juhlistamaan Nemon synttäreitä! Hauskaa viikonloppua kaikille!

ps. Synttäriylläri on luvassa lähipäivinä - pysy kuulolla!

You Might Also Like

1 kommentti :

Ole hyvä ja kommentoi tähän :) Kommentit näytetään hyväksymisen jälkeen.